Makeupstore

Igår var jag på en makeupkurs hos Makeupstore, som var skitroligt eftersom jag älskar smink. Jag valde att bli sminkad i en vardagssminkning som funkar till fest med, personligen tycker jag att den är mer fest än vardag.

Efter hon lagt basen tog hon fram 3 st ögonskuggor som jag var hemskt skeptiskt till, men resultatet blev supersnyggt tycker jag.  Tyvärr syns inte sminket lika mycket på bild som "in real life".

Tyvärr tog jag bara 2 bilder, kolla vilken glow man gick av rouget!


Eftersom jag inte köpte en av skuggorna igår (får bli en annan gång) så blev detta mitt första försök att sminka likadant efter hur makeupartisten berättade.


Som sagt, inte lika snyggt, men det duger, övning ger ju färdighet..

Produkterna jag köpte visar jag lite senare! men Va tycker ni? Bra eller dåligt?



Kommentarer
Postat av: jellis

Ja jädrar vilken glow! Skitsnyggt! Synd bara att en sån kurs är så dyr...

2009-12-09 @ 20:04:00
Postat av: jennifer

din egna sminkning var snyggare tycker jag personligen. du är fin !

2009-12-09 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0