sontag

goder morgon!
Kvällen igår var riktigt trevlig, mötte upp Danni, Frida & Vanessa på stationen för att gå till rix fm festival, där träffade vi Jennifer & hennes syster Nathalie som vi sedan gick till och förfestade lite hos. Vid 10 gick vi hem till Sarah i klassen (som förövrigt bor 30 meter ifrån mig) och var där med hennes vänner, hemskt trevligt.


IdAag mår jag alldeles kanon och har redan hunnit med att plocka på rummet, en powerwalk på 30 min, situps, duschat och just nu håller jag på att tvätta, gud så redig jag är ..

Jag har inga planer för dagen, möjligtvis blir det pannkakslunch hos Sarah, plugga lite, och öva sång.
Vad är era planer för idag ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0