right now

God förmiddag vänner och bekanta.

Har en gosig håla på 2 och en halv timme nu, sedan religon. Jag gillar religion och historia, tycker att det är intressant.

Städningen igår gick ypperligt och med mina kvinnliga fingrar så har vi fått det lite fräschare nu, nu fattas bara lite dukar, gardiner och annat smått och gott, men vi trivs ändå rätt bra i våran charmigt slitna lägenhet.

Planerna är för idag att gå klar skolan, träna ( schema kommer later) fixa naglarna och plugga sång och dans.

Vill ni veta något riktigt snuskigt ? När jag rakade benen igår, så råkade jag slinta och rakad nagen i stället , så nu har jag ett fett jack in i mitten av naglen som fastnar i håret och annan skit, as snuskigt.. Har ni något tips vad man kan täcka över det med ? Går det med vanligt nagellack eller måste jag typ lägga akryl på nageln ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0