lundaliv

Uppdateringen har varit mer än kass i sommar, men nu är jag tillbaka i Lund igen och då lär den bli bättre.
Idag gjorde jag min första dag som andra klassare och den bestod mest av att krama alla fina människor och se på de nya ettorna, och få scheman. Eftersom jag redan läst en del så fick jag ett helt okej schema i år, känns skönt.

Nu börjar det vanliga livet igen, både skönt och jobbigt. Det som är skönt är att man kommer in i rutiner igen och man blir mer organiserad, träna mer och äta sundare, umgås med vänner och gå i skolan, mysiga höstkvällar med tända ljus. Det som är jobbigt är att börja ha ett distans förhållande igen, när man har varit tillsammans nästan varje dag på sommaren, men vi har klarat det förut, men riktigt jobbigt är det nu i början..

Idag ska jag hem och städa i min lägenhet, jag delar en med 2 andra, men jag har 2 rum, jättemysiga, bilder kanske kommer senare. Och sedan ut och prommenera i kvälls solen.
Hörs imorgon!
Puss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när blir du nöjd, hur mycket ska du gå ner mer nu egentligen?

2009-08-24 @ 19:40:44
Postat av: Anonym

när är du nöjd, hur mycket ska du gå ner mer egentligen?

2009-08-24 @ 19:42:06
Postat av: Petronella

blir man någonsin nöjd ? :) nä jag vill gå ner till 61, så det är mitt mål i höst !

2009-08-25 @ 12:48:46
URL: http://p91.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, lycka till:)

2009-08-26 @ 20:28:07
Postat av: petronella

tack :)

2009-08-27 @ 11:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0