just dance

Hey!
Idag har jag haft 3 dansklasser, så  jag har ungefär dansat i 4-5 timmar idag, jag är helt slut i kroppen. Först började vi med Modern, sedan Jazz teknik och sedan Musikalteater. Vi ska sätta upp en revy i november så och vi har ca 22 timmar på oss tills dess att sätta i hop massa så vi dansade i ca 2 timmar och gjode nästan klar hela öppningscenen, och där jag och massa andra tjejer ska slänga upp ena benet på deras axlar och andra benet runt dom, jag kommer ha goa sträckningen imorgon..

Mina planer för dagen är att åka hem och sedan powerwalka till coop och handla lite, orkar ingen lång promenad, max 30 min med tanke på all dans. När jag är klar med det blir det nog lite situps och armhävningar. Och sedan efter det hade jag tänkt att ha en liten "spakväll"  med ångbad för ansiktet, peeling och ansiktsmask, fixa om naglarna och sånt skönt, och doftljus blir det med.

Om ca 2 dagar kan jag förövrigt hämta ut min dator i malmö, känns jättebra, då kan jag äntligen blogga mer och få lite musik i min lägenhet!

Nästa vecka kommer det lite träningstips och träningsschema och även en ny kategori!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0