hungry eyes

När jag vaknade imorses höll jag sannerligen på att dö, jag är så stel efter dansandet & promenaden igår!

Nu ska jag strax hem och laga mig lax i ugnen och sedan ut och powerwalka en runda, imorgon har vi jazz igen så jag får stretcha lite ikväll också.

Idag är en sådan dag jag inte är nöjd, jag har så dåligt självförtroende. Mest beror det på att alla på min skola verkligen är pyttesmå, och så fort jag ställer mig brevid så ser jag ut som en valross. Jag vet att jag inte är  valross fet, men när alla har stolpar till ben och jag har lite kurvor så blir det direkt ett nedslag för mig. Jag har ju kämpat för att gå ner i vikt och så blir jag så ledsen när jag fortfarande känner mig stor och äcklig..

Idag är jag jättesugen på saltade casewnötter, men om jag ska vara ärlig så kan jag inte ens med att äta det idag, för det känns onyttigt....

Ibland är det skönt att få skriva av sig lite...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejer ska ha former!! det är fint! jag har haft anorexia, nu har jag gått upp i vikt igen och det är jobbigt ibland men jag trivs mycket bättre med mig själv nu.. allt handlar inte om att vara liten och smal, även om man fastnar i det och fastnar i att jämföra sig med andra. men snälla försök att inte göra det! må bra och lev livet ist, det är mitt tips! för som jag skrev allt handlar inte om att vara super smal, man har inte roligare för det.

2009-08-27 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0