varför händer bara sådana saker mig ?

Jag dog nästan ikväll, av pinsamhet.

Jag bor granne med en jättesöt kille som ser ut som Dan i Gossip Girl, och jag har funderat hela hösten hur jag ska våga ens säga hej till honom. Problemet löste sig när Lisa,Jennifer och jag skulle baka lussekatter och inte hitta någon bakplåt som passade, Mira (hon jag bor hos) var inte hemma, och eftersom Mira och min grannes familj är vänner så kilade jag över och knackade på.
Givetvist var det han som öppnade, så jag fick min plåt och småpratade lite, och frågade om han ville ta en promenad någon dag, och det ville han. Så han sa att han skulle komma 2 dagar därpå mellan 4-5, men  han dök aldrig upp. Sedan dess har jag inte sett honom, tills idag..

Mira ville ha hjälp med datorn, och eftersom jag kollade på Gossip Girl så sa jag att jag kommer om 10 min. När gg var klart gick jag ut till vardagsrummet( i trosor, en stor äcklig tröja, osminkad och blek, och blött hår) och vem sitter inte där och hjälper henne med datorn om inte han. Jag backade bakåt samtidigt som jag sa nej ashögt och sedan sprang jag till mitt rum och gömde mig tills han gick.    HAHA jag dör, varför händer alltid sånhär mig ?

Kommentarer
Postat av: Felicia "syrran"

HAHAHAHAHAHA, va pinsamt. x)

2008-12-14 @ 21:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0