tvätta hela dagen

Imorgon är det äntligen lov, vill bara här ifrån och vara i Vänersborg ett tag. Imorgon ska vi ha jul avslutning i skolan, visa vårat projektarbete som vi gjort 7 låtar ur gamla musikaler och säkert sjunga lite med kören. På kvällen är det klassfest hos Lizett i Helsingborg som gäller, och eftersom jag redan packat allt och har klädbrist just nu såvet jag inte vad det blir för klädsel, we will se.

Idag är det tvätta och friskis på schemat. Har tvättat sedan 12 och nu har jag bara 1 maskin kvar. Och ikväll blir det de 3:e friskis passet i veckan. På lovet ska jag träna med mamma på sportlife, någon som vet något roligt pass där ?

Svollobild på mig och Lisa i alla helgonakyrkan i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0