trubbel

Hej och hå i stugorna.
3 dagar kvar i skolan för den här terminen, känns som en evighet!  Och på fredag skulle jag egentligen flyttat till ett annat rum, mitt inne i centrum. Ett gammalt hus, med högt i tak och hur fint som helst. Och när jag skickar mejl till hon som hyr ut rummet, så säger hon att hon valt en annan som erbjudit mer i hyra, och då hade vi skrivt kontrakt... Men jag kilade dit och frågade vad tusan hon sysslade och hon förnekade det hon hade skrivit och försökte prata bort det. då fick hon prata med min moder och tillslut blev det så att vi rev kontraktet, jag vill ju inte bo hos en sjukt knepig och en människa man ej kan lita på. Så nu under lovet som jag hade tänkt att slappna av och ta det lungt på blir det minnsan att leta ett nytt rum innan 11 januari, annars är jag hemlös.

Har iallafall redan packat alla mina kläder som jag ska ha med mig plus alla mina andra saker, så det blir enkelt att flytta dom direkt om jag hittar någonstans att bo.

Förresten, det var jordbävning idag i skåne, 4,7 på ritcherskalan. Alla märkte det, förutom jag. Sov som en stock. Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0