rim rim rim

Nu har jag precis avnjutit 3 fullkornsknäckemackor med kaviar, det enda som finns i kylskåpet nu. Men jag klagar inte, för det slank ner !

Måste berätta en rolig sak (iallfall för mig), har rätt dåligt självförtroende och vill gå ner 10 kg, jag har lyckats med 3,5 redan ( enligt vågen hos hon jag bor på, men jag vet inte om jag kan lita på den, men jag hoppas det) och även mina vänner har sagt och att jag blitt smalare, och idag på friskis, så kände jag mig snygg och fin i kroppen (visst, en bit kvar till min målvikt) och träningen gick skitbra. Då blev jag glad! :)

Imorgon är det som sagt jul avslutning i skolan och vi i klassen ska byta julklappar, vi ska vara tomte nissar för varandra typ. vi har alla fått en person vi skall vart snälla mot i 2 veckor och imorgon skall vi avslöja vem. Problemet är bara att jag har inte vart extra snäll och sagt fin tröja eller något. Har bara pratat mer och blitt lite tajtar med denna person. Men hon har inte märkt det, så här kommer ett fint rim jag har skrivit på hennes paket, dock inte klart än.

"God Jul och gott nytt år, du av mig denna gåvan får. Jag vet att jag inte vart en snäll nisse, förlåt, det var ej mening att disse"

Sen har jag inte kommit längre, men jag komemr säkert på något vitsigt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0