I wish you the best, I guess.

Goddag. Sitter här förskyld som ett sviskon, men jag ska inte klaga. Det enda jag kan klaga på idag är att jag inte vet vilken systemkamera jag ska köpa, en Canon eos 1000d eller en Nikon d60 ? är det någon som har erfarenhet av dessa 2 kameror, vilken är bäst? Det andra jag kan klaga på är att Nikon d60 som det lutar mest åt är slut på både elgiganten och siba (enligt lagerstatusen) så nu är min sista utväg Expert, som säljer den för 500 spänn dyrare. It' sucks!

Vad är allas planer för nyår? Själv hade jag inga planer, men jag hade en jättefin klänning och ett par fina skor. Tillslut blev det att jag Och frida bestämde oss för att laga äckligt mycket med mat och sedan gå på någon fest, och om vi inte  hittar nått roligt, så blir det filmmaraton i våra klänningar.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0