choklad

Nu är det gjort, jag tonade mitt hår brunt i malmö.
Gissa om jag var nervös, jag och frisören kommer iallfall fram till att jag ska ha mellanbrunt och hon lägger i 2 toningsfärger, en för hårbotten och en för längderna. Från början så är toningen lila, inget konstigt med det, helt normalt enligt frisören, tills det övergår till rött. Jajjemensan, när vi spolat ur håret så såg jag ut som jokern i batman, orangeröd i huvudet. Så hon la i en lite mörkare och 30 minuter senare är jag chocklad brun, jag är nog nöjd, samtidigt ovan.

Men att tona håret var bra tyckte hon, för mitt hår var så torrt och livlöst.



Det är inte lika mörkt som det ser ut som på bilderna. Vad tycker ni ? Fint, fult ? För mörkt ? Var mitt blonda hår bättre ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint som snus! Sjukt fint, med andra ord :)

2008-12-09 @ 21:36:13
Postat av: Jellis

Jag skrev den där kommentaren :D Pallar inte när det cpar!!

2008-12-09 @ 21:37:23
URL: http://jellebebis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jättefint Petronella:) ska börja följa din blogg här! kram!

2008-12-14 @ 01:34:58
URL: http://dahrlin.blogg.se/
Postat av: Filippa

FINFINT! :D

2008-12-18 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0