Annandagen

God fortsättning allesammans, hoppas ni haft en lika fin jul som jag. Fick ni det ni önskade er ? Jag fick min plattång och värmeskyddande spray, notböcker, kläder, pengar, resväska och annat smått och gått. Jag är väldigt nöjd.

Idag började rean och jag gissar på att det trängs och knuffas som tusan ute på överby nu. Men jag ska minsan ut och trängas jag med. Ska byta en klänning och en kofta som inte föll mig i smaken och kolla lite på rean. Tänk egentligen vad mycket skit folk köper, saker dom aldrig tänkt köpa om det var i fullpris, bara för att få sätta sprätt på sina pengar.

Jag har iår därför gjort mig en lista på vad jag "behöver"

Krokar till mitt rum
Underkläder
Sovkläder
ett rosa nagellack
ett par svarta strumpebrallor.
Jeansleggins (om det finns några kvar dvs)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0